ویدئو پروژکتورهای جیبی برای چه مکان‌هایی مناسب هستند

ویدئو پروژکتورهای جیبی برای چه مکان‌هایی مناسب هستند

ویدئو پروژکتورهای جیبی برای چه مکان‌هایی مناسب هستند

با لحظه‌ای اندیشیدن متوجه می‌شویم که به نمایش درآمدن اطلاعات، فیلم‌ها و تصاویر بر روی صفحه نمایش‌هایی همانند ال ای دی و ال سی دی‌ها چقدر لذت بخش می‌باشد. اما سوالی که پیش می‌آید این است آیا می‌توان این صفحه نمایش‌ها را جابجا کرد؟ آیا می‌توان هر جایی برق آنها را تامین نمود؟

 ویدیو‌ پروژکتور اصفهان به کمک رفع این مشکل آمده است و ویدئو پروژکتور جیبی را عرضه کرد. این نمایشگر به راحتی قابل جابجایی است و فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد. امروزه این ویدئو پروژکتورها جایگزین خوبی برای صفحه نمایشگرهای بزرگ شده‌اند. آنها دارای یک سری مزایا هستند که تحول عظیمی را در صنعت تکنولوژی به وجود آورده‌اند. با به وجود آمدن آن، هر روز به طرفدارانش افزوده می‌گردد. تا اینجا آمدیم که بگوییم قرار است، در مورد یکی از پیشرفته‌ترین ابزار یعنی ویدیو پروژکتورهای جیبی سخن بگوییم. پس بهتر است زمان را از دست نداده و ما را همراهی نمایید.

تعریف ویدئو پروژکتور جیبی

یکی از محصولات بسیار جدید از ویدئو پروژکتورهای اصفهان همین مدل جیبی آنها می‌باشد.  این ویدئو پروژکتور دارای ابعاد کوچک و جمع و جوری است، که به همراه تکنولوژی ال ای دی در بازار ارائه می‌شود. علت نامگذاری آن به جیبی، به دلیل کوچک بودن سایز است. این مدل ویدیو پروژکتور، نسبت به دیگر ویدیو پروژکتورها از شدت نور بسیار پایینی برخوردار می‌باشد و در محیط‌های تاریک به همراه پایه ویدئو پروژکتور به راحتی قابل استفاده می‌باشد. شاید از نظر روشنایی استانداردهای دیگر پروژکتورها را در بر نداشته باشد، ولی تصاویر بسیار با کیفیتی را عرضه می‌نماید.

ویدئو پروژکتورهای جیبی

مقایسه ویدئو پروژکتور جیبی با ویدئو پروژکتورهای ثابت اصفهان

قطعاً هر کدام از این دو پروژکتور، دارای یک سری ویژگی و مزایای منحصر به فرد می‌باشند. اما از نظر عملکرد، شکل ظاهری و ساختاری با هم تفاوت‌هایی دارند. در این بخش تصمیم داریم به بررسی تفاوت و مقایسه بین دو پروژکتور بپردازیم.

سایز هر دو پروژکتور

اولین تفاوت اصلی بین این ویدیو پروژکتورهای ثابت و جیبی سایز و ابعاد آن‌هاست. سایز مدل جیبی بسیار کوچک است. به طوری که به راحتی در جیب قرار می‌گیرد، اما ویدیو پروژکتورهای ثابت از نظر اندازه، سایزی بزرگتر داشته و به راحتی در جیب قابل جایگذاری نیستند.

تفاوت در اجزا و قطعات

ساختار این دو ویدئو پروژکتور، هم با هم متفاوت است. به عنوان نمونه مدل ثابت از لامپ‌های تصویر و اجزای ال ای دی برخوردار می‌باشد. این اجزا باعث بالا بردن کیفیت ویدیو خواهد شد. در حالی که این ساختار در ویدیو پروژکتورهای جیبی نبوده و عدم اجزا، مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

قابلیت حمل و نقل

همانطور که می‌دانید ویدیو پروژکتورهای جیبی نسبت به ویدیو پروژکتورهای ثابت قابلیت حمل و جابجایی بسیار راحت‌تر و آسان‌تر خواهد داشت. این وسیله توسط پایه‌های ویدئو پروژکتورها در هر مکان و محیطی قابل حمل، نقل و نصب هستند.

تفاوت قیمتی این دو پروژکتور

علاوه بر مواردی که در بالا عنوان نمودیم، این دو پروژکتور هم از نظر قیمتی با هم تفاوت آشکاری دارند. قیمت ویدئو پروژکتورهای اصفهان مدل ثابت، قیمتی بالاتر از مدل‌های جیبی دارند اما قطعاً کیفیت، وضوح تصویر و مزایای دیگر آن با پروژکتور جیبی برابری می‌کند.

مقایسه ویدئو پروژکتور جیبی با ویدئو پروژکتورهای ثابت

ویدئو پروژکتورهای جیبی برای چه مکان‌هایی مناسب هستند

مکان‌های مناسب برای استفاده از ویدئو پروژکتورهای جیبی

این نوع ویدئو پروژکتور برای نمایش انواع فیلم و عکس‌ در مهمانی‌ها،  مجالس و دورهمی‌های دوستانه بسیار گزینه‌ی ایده‌آلی به حساب می‌آید. در بسیاری از جلسات خصوصی که دسترسی به سیستم‌های ثابت و بزرگ امکان پذیر نمی‌باشد، ویدئو پروژکتورهای جیبی به راحتی توانایی به تصویر کشیدن اسناد و مدارک را دارند، اما قطعاً قدرت و توانایی ویدیو پروژکتورهای بزرگ و ثابت را نخواهند داشت.

استفاده از این ویدئو پروژکتور با یکسری محدودیت‌های خاص همراه است. به عنوان نمونه در همه مکان‌ها این ویدیو پروژکتور قابلیت استفاده ندارد. در محیط و مکان‌های بزرگ و روشن، بازدهی  ویدئو پروژکتورهای جیبی بسیار پایین است. در کلاس‌های درس با تعداد بالا و همایش‌های بزرگ، قرار گرفتن ویدیو پروژکتورهای جیبی بر روی پایه‌های مخصوص ویدیو پروژکتور، باز هم عملکرد ویدیو پروژکتورهای ثابت را نخواهد داشت. اما این نوع دستگاه در کلاس‌های خصوصی کوچک، نمایشگاه جمع و جور و پرزنت حضوری کردن مشتری بسیار کارایی مطلوبی خواهد داشت.

مزایای ویدئو پروژکتورهای جیبی

از مهم‌ترین ویژگی و خصوصیات ویدئو پروژکتورهای جیبی اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مکان و هزینه زیادی برای نصب نمی‌خواهد.
  • طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد.
  • قابل حمل و نقل است و به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابجا می‌گردد.
  • دارا بودن باتری قابل شارژ شدن

سخن پایانی

در این پست درباره ویدئو پروژکتور جیبی صحبت کردیم. همچنین خصوصیات و ویژگی‌های آن را هم مورد بررسی قرار دادیم. حال شما با اطلاعات کامل و جامع، قادر به انتخاب مناسب‌تری خواهید بود. با توجه به تفاوت‌های ذکر شده و مکان‌های قابل استفاده، بهتر است ویدئو پروژکتور متناسب با کسب، کار و و نیازتان انتخاب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *