نکات مهم قبل از راه اندازی شبکه

نکات مهم قبل از راه اندازی شبکه

نکات مهم قبل از راه اندازی شبکه

شما به عنوان یک صاحب مشاغل ، می خواهید شبکه کامپیوتری شما تا آنجا که ممکن است کارآمد باشد تا عملیات روزانه شما بتواند به طور کامل کار کند.هنگامی که خدمات شبکه مناسب دفتر خود را دریافت می کنید ، این مزیت را به شما می دهد که کارهای بیشتری را با سرعت بیشتری انجام دهید تا بتوانید بر رقبای خود برتری داشته باشید.

راه اندازی شبکه های کامپیوتری قطعاً یکی از مهمترین کارهایی است که هر شرکتی باید روی آن سرمایه گذاری کند.اما سؤال این است که قبل از نصب سرویس شبکه در دفتر خود چه باید بکنید یا در نظر بگیرید؟در این مقاله نکات و مواردی را که باید قبل از راه اندازی یک شبکه مشاغل کوچک مورد توجه قرار گیرد بررسی می کنیم.

سیمی یا بی سیم

هنگام تصمیم گیری بین یک شبکه سیمی یا بی سیم ، چند عامل را باید در نظر بگیرید مانند میزان رایانه ای که در تجارت خود دارید و ترجیحات شخصی خود.

شبکه بی سیم یک راه حل فناوری اطلاعات تجاری مقرون به صرفه است ، به ویژه اینکه فناوری بی سیم ارزان تر شده و پیکربندی آن آسان تر می شود.همچنین محیط شیک تری را برای دفتر شما فراهم می کند زیرا سیم هایی در اطراف شما آویزان نخواهند بود.به علاوه ، اگر در دفتر کار خود از لپ تاپ استفاده می کنید ، میتوانید در هر مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید ، بدون اینکه نگران مشکلات اتصال باشید.

نکات راه اندازی شبکه یک شرکتاز طرف دیگر ، اترنت (اتصال سیمی) می تواند سرعت اتصال سریع تری را با هزینه کمتر به شما ارائه دهد.

بنابراین ، وقتی شبکه سیمی یا بی سیم را در نظر می گیرید ، واقعاً به اندازه کسب و کار شما ، تعداد ایستگاه های کاری موجود و چیدمان دفتر بستگی دارد.اگر مطمئن نیستید که به کدام مورد نیاز دارید ، کارشناسان ما در شرکت صبا صنعت آژینه می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید کدام یک مناسب ترین برای سازمان شما است.

امنیت

امنیت شبکه در برابر نفوذ خارجی یا سرقت داده ها نگرانی اصلی بسیاری از شرکت ها است.در حالی که می توان با انتخاب راه حل شبکه بی سیم هزینه کابل کشی اترنت را حذف کرد ، شبکه Wi-Fi کم امنیت ترین روش برای به اشتراک گذاری داده ها و اتصالات است.طراحی شبکه با اتصالات اترنت با سیم سخت ، خطر نفوذ را فقط برای افرادی که دسترسی فیزیکی به شبکه دارند ، از بین می برد.متأسفانه وقتی شبکه محلی به اینترنت متصل باشد ، این خطر به طور چشمگیری افزایش می یابد.

دسترسی خارج

دسترسی به اینترنت برای اکثر مشاغل مدرن کاملاً اجباری شده است.بهتر است قبل از طراحی بقیه شبکه ، نوع اتصال به اینترنت مورد نیاز و میزان و نوع پشتیبانی که از ارائه دهنده خدمات اینترنت دریافت می کنید را در نظر بگیرید.برخی از ISP ها قبل از نصب در مورد الزامات سرعت اتصال و نگرانی های امنیتی برای حساب های تجاری پشتیبانی و مشاوره ارائه می دهند.به خاطر داشته باشید که اتصال شبکه شما به اینترنت ، تا حدی آن را در معرض حمله از هر نقطه از جهان قرار می دهد.اگر به طور معمول داده های حساس را از مکان های دور ارسال و دریافت می کنید ، برای امنیت بیشتر یک شبکه خصوصی مجازی در نظر بگیرید.

بودجه

مطمئناً بودجه شما نوع خدمات شبکه اصفهان را که قرار است دریافت کنید تعیین می کند.تمام هزینه های مودم ، روتر و سرور خود را در نظر بگیرید و ببینید آیا در دراز مدت به نفع شما خواهد بود یا خیر.فراموش نکنید که اگرچه شبکه های بی سیم گرانتر هستند ، اما راه حل های فناوری اطلاعات تجاری عمیق تری نیز ارائه می دهند.

خدمات شبکه اصفهاننگهداری

برای اطمینان از عملکرد سرویس شبکه خود ، باید آن را به طور منظم نگهداری کنید.گاهی اوقات پشتیبانی سرور و سرویس شبکه می تواند بسیار پیچیده باشد و تشخیص مشکلات زمان زیادی را می طلبد.بنابراین ، بهتر است خدمات پشتیبانی سرور خود را از متخصصان فناوری اطلاعات تجاری دریافت کنید تا بتواند با تمام نیازهای خود به شما کمک کند.

اگر با مشکلات غیرقابل حل رایانه یا شبکه روبرو هستید ، شرکت صبا صنعت آژینه پشتیبانی و راه حل های فناوری اطلاعات مشاغل کوچک با بهترین کیفیت و خدمات شبکه و تعمیرات رایانه و تعمیر ویدئو پروژکتور اصفهان را ارائه می دهد.تعهد ما به خدمات صادقانه ، کارآمد و متخصص تضمین می کند که شما تنها کارآمدترین راه حل های فناوری اطلاعات را دریافت می کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *